17 april 09

Hejhej, jätte dålig uppdatering idag. Menmen!
Den här dagen har varit den bästa dagen på länge, har inte hänt så mycket men jag har bara varit så glad hela dagen & det känns som om jag inte har några bekymmer alls längre. Jätteskönt! Men dagen började iallafall att jag fick ont i magen så jag stannade hemma, sen blev det bättre och då kom amanda hem till mig, vi chillade och kollade på tv, sen mötte vi mamma vid Vasalund för att kolla på en lägenhet. Så kommer vi till lägenheten och den ligger på perfekta stället. Bland gulliga lägenheter, bredvid en thai restaurang, bredvid Råstasjön och jättenära till en simhall med solarium. Kan det bli bättre? sen så var det nyrenoverat i köket & badrummet. Superfint & vi kommer troligen skriva på ett avtal imorgon.
Efter att vi kollat in den så åt vi på thai restaurangen & det var supergott och söt mamma bjöd på maten såklart. Efter det fick vi skjuts till amanda och sen har vi bara chillat, skulle igentligen på fika på Café 60 men det gick inte pågrund av en grej, menmen! Nu så kanske vi ska träffa david eller så gör vi en annan (hemlig) grej.
Men inatt så ska jag iallafall sova hos Max.
En annan grej jag varit glad över är att Amanda kanske ska följa med till USA!
Shit vad kul vi skulle ha på flygplanet osv..

Men nu orkar jag inte skriva något mer, hörs imorrn folket!


Här är dagens låt som jag och amanda hörde idag, de flesta har nog hört den & tycker den är skön att lyssna på:

Postat av FRIDA

sv; Haha okej :D

Okej, det är typ livs farligt xD

kram

Datum: 2009-04-17 | Tid: 21:01:53
Blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av FRIDA

sv; Haha ja, jätte läskigt xD och jag är så feg xD

Datum: 2009-04-17 | Tid: 22:05:06
Blogg: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av klara

tack!!!! :)

Datum: 2009-04-17 | Tid: 23:41:21
Blogg: http://klarabjurek.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!