29 april 09

Hello, nu är jag hemma efter en rolig dag på gamla stan och i solna. Det började med onsdagsfikan, som sedan blev till att jag medverkade i en webbfilm. Som jag tyckte blev ganska bra, men kanske inte från mig.. haha, man fick typ 5 minuter på att öva och två tagningar *greeat*.. Hoppas bara människor glömmer att det var jag i filmen. Haha, menmen, efter det så stannade jag och amanda kvar och hjälpte till med att skriva på plakat osv, vilket var roligt. Ser så fram emot 1a maj! (och middagen såklart). Efter det åkte jag och amanda till solna, åt på mcdonalds, gick till solna ungdomscafé och satt där ett tag och roade oss, haha. Sen så fick jag skjuts hem, vilket var galet najs. Och nu måste jag städa mitt rum och sen sova. Baibai

Här är en film från kvällen på Leo när han gör en flip, gaalet


Bilder kommer sen!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!