Veckans lista



- Lockar!
Jag har typ blivit beroende av min locktång. Älskar mitt hår när det är lockigt!
(Ser typ sjukt sur ut på bilden haha) Men diggar även mina nörd-glasögon, haha!

















- Höstkläder!
Det jag längtar efter mest nu är alla höstkläder som kommer in i affärerna. Tjocktröjorna, mössorna, vantarna. Fan att det inte blir kallare bara!



- WB HOOLIGAN BOYS
Finns det något töntigare? När man ser killarna gå runt med stone island och går runt som om dom äger världen(speciellt när det är 94:or 93:or) När dom får as mycket luft och säger att dom är farliga som fan.. Liksom va? Lägg bara av, ta av dig fake burberry kepsen och bete dig som en vanlig människa snälla.

Postat av TB

vart har du köpt dina nörd-glasögon?:O

Datum: 2009-08-21 | Tid: 18:32:57
Blogg: http://strangerlover.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!