19 december 09

Märkte att jag inte uppdaterat så mycket som jag ville, men whatevaaa. Digitalkameran är på laddning så det kommer säkert komma några inlägg då och då.
Men iallafall, igår så hade jag mysigaste kvällen/natten någonsin, älskade det. 
Idag så vaknade jag jättetidigt för att åka till kyrkan.. Det var jättekul, vi umgicks mest bara och så lärde vi oss en massor om foto & film. Vi spelade även in våran julfilm och den blev väll sådär! det var roligt att spela in iallafall. Så pratade vi mycket om lägret vi ska på 4 januari. Gud vad jag är taggad! Vi ska köpa as mycket godis och sånt på färjan som vi kan äta resten av veckan, så ska vi även bada i ett isflak. Ohyes, jag kommer dö!
Men nu så ska jag troligen möta upp amanda och sen se vart natten vill ta mig ;) haha

Bjuder på dagens :)
Chiao




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!