En förkortad 2009 lista!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? En hel del faktiskt, en av grejerna var när jag "rymde" iväg med mina killkompisar till Las Vegas (vilket jag har berättat 1000 gånger!)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror det! haha, inte för att jag kommer ihåg dom men det är en annan femma.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nope, har inte blivit så gammal än!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack gode gud..
5. Vilka länder besökte du? Det blev "bara" USA i år.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Vill ha en bra kontakt med alla som är "close to my heart".
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Vet inte, men kommer alltid ha med mig mina minnen (obvi)
8. Vad var din största framgång 2009? Jag har försökt kommit närmare familjen och släkten, och provat på saker som jag vanligtvis inte skullit prova på.
9. Största misstaget? Varje "misstag" jag har gjort så har jag lärt mig någonting bra av så jag skulle inte kalla det misstag.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, tror inte det. Kanske fått lite småförkylningar.
11. Bästa köpet? Alla mina köp!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Kläääder! och mat, hehe.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja :)
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? All time low låtarna, nevershoutnever och sum 41 - into deep
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag vet faktiskt inte, haha!
16. Vad önskar du att du gjort mer? Kanske vågat lite mer?
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Låtit människor sårat mig
18. Hur tillbringar du julen? Med familjen och släkten!
19. Blev du kär i år? Aa, tyvärr.. haha
20. Favoritprogram på TV? How i met your mother!


Hhah, en film ifrån våras..! Minnen




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!