3 februari

Igår kväll så joggade jag och pappa, dock inte så långt som jag kunnat men det var så kallt ute så vi orkade inte. Alltid lika skönt att springa.
Idag så vaknade jag tidigt, gjorde iordning mig. Hämtade Nicklas och åkte till jobbet. Sen så hade vi möte (höll nästan på att sova, hehe)
Idag så har jag inte några speciella planer, kanske ska till stan för att göra lite ärenden men vi får se hur det blir. Ska nog pluggan när jag kommer hem också.
Igår så fick jag reda på att jag kanske ska åka till Hawaii! Kommer bli sjukt kul att åka dit (om vi nu ska det)

Det får mig att längta ännu mer till sommaren!

Postat av Leia

Aha? Kommer du därifrån eller brukar ni bara åka dit ibland?

Datum: 2009-02-03 | Tid: 12:58:27
Blogg: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av Leia

Aha ja, så roligt!

Vart i cali ligger det?

Datum: 2009-02-03 | Tid: 16:14:30
Blogg: http://onlyforever.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!