kvälls-inlägg

Hello, idag så gick praoen ganska bra. Var väldigt sysselsatt på förmiddagen och på eftermiddagen satt jag bara vid datorn. Efter praoen så åkte jag hem lite snabbt, pluggade i ungefär tio minuter och sedan var jag påväg mot mr.A, vi satt mest och lyssnade på musik, osv.
Sen kom jag hem och åt middag, mumsmums.
Men snart är det alla hjärtans dag, hur ska ni spendera den?
Det här är första året som jag inte kommer sitta hemma på den dagen, *yay*.
Utan jag ska vara hos "mr.A" (= hans nya smeknamn, haha) så det ser jag fram emot.

Men nu ska jag duscha, avslutar kvällens inlägg med ett sorgligt klipp som ni måste se.

Postat av Linda

hahaha steffi we need to talk :O love u <

Datum: 2009-02-10 | Tid: 10:59:16
Blogg: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av adrinaaaaaaaa :D

HAHAHHA STEPHIE PALLA DU LÄÄGGER SÅDÄR MR.A SOM I SEX ANR THE CITYS MR.BIG , pöööööz

Datum: 2009-02-10 | Tid: 19:29:23
Postat av Stephanie

Sv till adrina: HAHAHAHA, jag tänkte inte på det x)

puss

Datum: 2009-02-10 | Tid: 19:53:37
Blogg: http://stephanieharvey.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!