Distriktstämman

Godmorgon, har typ nyss vaknat och ser att det snöar som fan ute. Suck, jag vill ha vår!
Menmen, igår hade jag och Linda ganska kul, dagen började med distrikstämman i rådhuset och det var ungefär 850 mufare där. Som en helt stor familj!!  och under distrikstämman så fick en massa människor gå upp till talarstolen och argumentera angående en del motioner, det var intressant att höra vad alla hade att säga och ganska kul att rösta. Sen dök blondinbella och Maria upp. Men dom stannade i typ 10 minuter när jag och Linda (och ungefär resten av alla mufare) stannade där i ca 7 timmar. Sedan blev det distrikstsordförande - val och det stod mellan Tina och Hanif. Så stämningen var nervös under röstningen osv och det slutade med att Tina vann, alla skrek och hoppade av glädje och alla blev på gott humör. Sedan smet jag och Linda hem till henne och bytte om osv. Rullade snabbt vidare till Magasin 15 i bromma där det var middag. Alla var sjukt snyggt klädda och ganska pratglada. Nu kommer lite bilder & videos och sen ska jag äta frukost. Puss

(bild lånad från blondinbella.se) - Såhär ser det ca ut på en distriktstämma.

(bild lånad från blondinbella.se)

Röstlappen

En talare, och fru ordförande osv.



Röstningen.

Och en väldigt trött steffi som ville få med dagens outfit x)


Under middagen så sjöng alla "älska muf och öl" låtar, grymt roligt kväll.

MUF middag
Uploaded by stephanieharv

Postat av amanda

De va 800 typ.. inte 500!!!!

Datum: 2009-02-22 | Tid: 15:23:53
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Leia

Idag har det verkligen snöat! Fast det är mysigt.

Datum: 2009-02-22 | Tid: 18:37:40
Blogg: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av ´joss

vilken fin klänning! vart har du köpt den ?

Datum: 2009-02-22 | Tid: 19:29:42
Postat av amanda

Visst! ;) I don't care! ;)



Team Amanda (eller Amanda Fonden..) Haha<3

Datum: 2009-02-22 | Tid: 20:51:22
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Carolina

jätte söt klänning :)



Kolla gärna in min blogg :D

Datum: 2009-03-06 | Tid: 22:28:57
Blogg: http://caroliinadenfiina.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!