12 februari

Hello, åt thai mat till lunch idag, det var asgott som vanligt.Jag älskar utländsk mat!

Imorgon kommer jag  som sagt få min nya mobil. Ska bli skönt med en mobil som är lite mer high-tech än den trasiga som jag har nu, hehe.
Idag slutar jag halv fyra och efter jobbet ska jag till skolan för ett IUP-samtal. Hoppas det går bra, brukar alltid vara ganska orolig för iup-samtalen fast det igentligen inte finns så mycket att oroa sig för. Brukar ändå mest få beröm, hihi.
Efter det kommer A över och vi får se vad vi hittar på, men nu ska jag plugga! chiao



Postat av Linda

OMG DU SKA FÅ DEN DÄR SÖTA (fast jag vill ha rosa)

Men nu får jag låna din svarta va ;) <333

Datum: 2009-02-13 | Tid: 12:37:38
Blogg: http://lindahodin.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!