Go and get it sunshine

Hello, nu sitter jag på jobbet och tänkte skriva om min galna kväll i solna centrum, haha!
Jag och mamma satt på bussen påväg hem från jobbet och eftersom jag tjatat om att färga håret så ville mamma gå in och kolla hur mycket det kostade osv. Så vi gick av vid solna centrum och gick in till frisörsalongen, där sa dom att det skulle vara betydligt mycket bättre för håret om man slingade till sin blonda färg som man ville ha (eftersom annars skulle jag behövt avfärga och det sliter så mycket mer). Sen sa mamma att vi kunde färga på fredag så då bokade vi en tid (blev jätteglad eftersom det var planerat att jag skulle färga i juni).
Efter det så skulle vi gå tillbaka till bussen men vi blev stoppade av en "Comviq Snackis" kille. Han började snacka om deras jätte bra erbjudande osv. Vi stog där ganska länge och bestämde oss för att vi skulle köpa en blå mobil med snackis. Så efter att vi skrivit på en massa papper så gick vi till the phone house för att kolla hur den såg ut i verkligheten och ja, den såg väll okej ut. (Mycket bättre än den jag har nu). Så började vi ställa en massa frågor om Touchwiz'en eftersom jag ville ha den från början. Sen mitt i allting kommer en gubbe in i butiken. Jag la märke till han eftersom han såg ganska äcklig ut. Helt plötsligt börjar han skrika och kastar sin nya mobil i väggen! som då går i tusen bitar. Han stampar tjejen som jobabde där på foten och fortsätter skrika, sedan går han ut. Mamma frågar då; vad var det där? Då sa killen som vi snackade med att han tidigare köpt en mobil för 7000 kronor (utan försäkring) så hade han fått ett nytt kort som aktiverades efter två dagar, så hade han trott att det var något fel med mobilen - och det var därför han kastade den i väggen. Jag blev ganska skakig och chockad över att han blev så aggressiv. När vi då trodde att "faran" var över så kommer han in igen. Jag kollar bak och ser att han går hastigt fram mot kassan (då tror jag att han kommer dra fram en pistol och blir AS rädd) Fast istället kastar han mössen så hårt han kan och skriker ännu högre. Då gick en annan kille som stog i kassan fram mot honom och försökte få ut han men det gick inte så bra för han var skit sur. Medans tjejen i kassan ringer vakten. Sedan går han och vakterna kommer och frågar hur han ser ut osv. Medans mamma skrämmer upp mig och ba; Jag känner igen han, han kanske bor i frösunda. Liksom tack? haha.

Men dagen blev lyckad iallafall och jag vill att det ska vara fredag! Så att jag kan få min nya mobil och färga håret. Hihi, men som sagt, jag har prao nu så nu måste jag rulla!


Postat av Linda

Jag borde verkligen få låna din gamla mobil då, min är ju fan från stenåldern :O <3

Datum: 2009-02-12 | Tid: 11:18:52
Blogg: http://lindahodin.blogg.se/
Postat av amanda

Du älskar det nog mer än vad jag älskar det själv x)<3

Datum: 2009-02-12 | Tid: 12:19:31
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!