a part from my heart

Okej för er som kanske inte känner mig så bra så ska jag berätta en liten "hemlighet" som jag har haft. Eller inte hemlighet men något som jag inte pratat om. Ni kanske kommer tycka att det här är ett larvigt inlägg men jag bryr mig inte, för jag vet att ni inte har kännt så som jag har kännt.
När jag var i usa så träffade jag Aleks bästa kompis för första gången, han var underbart gullig i mina ögon och fick alltid mig att le och skratta. Vi gjorde en massa sjukt roliga saker tillsammans och endel stunder då det bara var jag och han, som när vi satt på fotbollsplanen och glodde på stjärnorna (vilket jag tyckte var det fjantigaste som finns för ungefär ett år sen). Det kändes helt rätt.. Sen såklart så började vi få känslor för varandra.. och precis då skulle jag åka hem igen. Mina tankar var mest; hur fan kan bara jag lämna alla? Satt livrädd (ensam) på flygplatsen och hade bara lust att springa ut till pappa med bilen och bara fortsätta som vanligt. Vi har hållt kontakten - dock inte så bra och jag hade det väldigt svårt från början när jag kom hem. Kunde inte sluta tänka på det och tog ett tag innan jag kom tillbaka till "verkligheten".




Och nu när jag ändå är inne på hur mycket en person betyder för mig så kan jag säga att utan min mamma, så skulle jag inte klarat mig, du betyder mest för mig och precis som pappa sa; jag skulle inte kunna få en bättre mamma än dig!














Postat av amanda

naw vilket gulligt inlägg..



sv: men jag snackade nyss med henne i videosamtal, men hon sa att hennes internet lagga så de gick inte så bra, men nu snackar vi i telefon.. Hon ska laga tacos åt mig, är väldigt sugen på det faktiskt :D vi ska ha en lunnch dejt imorn, x) haha

Datum: 2009-01-10 | Tid: 22:46:57
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!