5 januari

Hej söta läsare! Det här är mitt första inlägg på dagen.
Har inte hunnit skriva något eftersom jag har varit upptagen med att bland annat göra om designen till bloggen. Är ganska nöjd men vi får se om jag kommer förbättra den lite.
Vaknade ganska tidigt idag (stolt) sedan tog jag en snabb dusch och drog vidare till stan och mötte Linda köpte ny hårförlägning och drog sedan vidare hem till henne. Där gick vi ner till sjön (som har frusit till is) och åkte skridskor! Det var jättekul och vi försökte göra en massa coola grejer, men det gick inte så bra för jag var stel i kroppen, det var mörkt och det låg jättemycket snö på isen.
Sen drog vi hem igen och åt våfflor *mumsmums* och nu sitter vi och kollar på tv!

Imorgon ska jag och Linda åka till stan och möta Jossan och Frida, så ska vi alla dra och åka skridskor! Det är jättekul, haha. Sen ska jag nog hem och bara ta det lugnt.
För på onsdag börjar vi i skolan *suck*, men är faktiskt lite taggad för jag ska verkligen plugga hårt den här terminen!'
Och nu ska Linda låna datorn, puss

HÄR ÄR BILDERNA!:

Linda täcker sitt ansikte som vanlig -.- haha.

Linda kör en flygskär

Jag, den enda "omisslyckade" bilden och den råkar vara suddig, haha.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!