what goes around comes around

Hello, förlåt för att jag inte skrivit på ett tag men har inte haft ork. I fredags så köpte jag nytt smink, fick även en mascara av mamma som är as bra! Det ser nästan ut som om man har lösögonfransar. Ni som känner mig vet att jag älskar smink som fan, haha!

Idag ska jag köpa nya skor, eftersom jag är i väldigt stort behov av det just nu, seriöst alla mina skor har antingen gått sönder eller så är dom inte passande för den här årstiden, hah. Sen ska jag nog köpa dem där ljusa jeansen från gina (om dom passar mig).

Har även funderat på att klippa lugg i helgen, men kan verkligen inte bestämma mig, tänk om det inte passar? dom flesta säger att jag ska göra det men jag vet inte. Alla klippte lugg förra året typ. Men jag får nog ta och fundera på det tills senare.

Nej nu ska jag rulla, baibai <3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!