tisdag

Idag har jag varit i skolan, först hade vi två föreläsningar som var jättejättetråkiga, på eftermiddan så åkte jag och åttorna till naturhistoriska. Så när vi kom dit så fick vi ett litet häfte med frågor som vi skulle ta reda på. Det tog ett tag och jag och Adrina sprang runt som galningar! Sen när vi blev klara så stannade jag och Linda kvar och tog lite extra fakta som vi behövde och gick även runt och kollade på andra avdelningar. Det var skit roligt för det var typ ingen där så det var bara att flumma runt.

Haha, kände mig som ett litet barn!

Adrina och våra lärare

Linda sitter i ögat och antecknar

PUSS!

Postat av clara

Hej, fin blogg, det lila i bakgrunden var jättegulligt! lärde du dig något på muséet då? ;P Kram!

Datum: 2009-01-13 | Tid: 19:05:56
Blogg: http://mylifeyourdream.blogg.se/
Postat av Kim

okej, härligt:)

nej färgade nyss håret oså :)

allt bra annars?

Datum: 2009-01-13 | Tid: 19:51:24
Blogg: http://kimaandersson.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!