Get to know me better

Tja, jag är en galet öppen tjej på bara femton år. Jag älskar att vara med kompisar och shoppa. En av mina stora passioner i livet är musik. Jag lyssnar på nästan allt förutom screamo och klassiskt, vilket kanske inte är så konstigt eftersom den sortens musik suger.. (dah?) haha


Jag är den tjejen som älskar att skratta & att njuta av livet så mycket som det går. Jag vill prova på allting som kommer min väg.


Och jag tror att jag är en av få personer som har insett vad äkta kärlek är, so i ain't no fake bitch som inte älskar dom som hon säger att man älskar. Älska är ett starkt fucking ord som man inte ska missköta! Mina två närmaste bästa vänner är Amanda och Linda. Dom har varit vid min sida under både bra och dåliga tider och det har hjälpt mig mycket.


Jag reser även mycket vilket påverkar mitt liv ganska stort. Jag är en amerikansk medborgare med en pappa som bor kvar i Kalifornien (som är tillsammans med min styvmamma Melissa och som har fått min styvbrorsa Bo-Kyle).  Så jag är där på somrarna och en del små lov för att vara där för Bo-Kyle nu när han växer upp och för att stärka min relation med min pappa så bra som det går. På traven så har jag fått många vänner i USA vilket gör mitt liv lite mer komplicerat. För nu eller senare så måste jag välja vilket liv jag vill leva. Vilket betyder att jag måste offra en hel annan livsstil för att kunna ha ett balancerat liv när jag växer upp. Jag kommer inte orka åka fram och tillbaka i 30 år till.

Kanske 5-10 år till men absolut inte mer.


Två av mina nyfunna hobbysar är att rida och spela tennis. Det är så kul! Men det gör jag bara lite då och då eftersom jag inte orkar joina en ridklubb eller någonting,  tror inte jag kommer ha tid med det eftersom jag måste fokusera på plugget.


Anyways, så var det här en inte så ytlig beskrivning om vem jag är. Men nu vet ni vem jag är lite bättre, LOVE FROM ME





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!