Boring Information

Märker att jag har en del nya läsare, så här är lite tråkigt info om mig

Namn: Stephanie Emily Harvey
Piercingar: Min navel
Tatueringar: Ingen, men vill skaffa
Längd: 172 :/
Skostorlek: 39 
Hårfärg: brun/blond/slingor!
Är du kär i någon: nej
Önskar du att du bodde någon annanstans: Aa, ska ju flytta till råsunda snart!
Tänker du på självmord: nejnej
Tycker andra att du är attraktiv: don't think so
Dricker du alkohol: sometimes men inte ofta.
Använder du droger: fuck no
Röker du: nope! det är äckligt..
Vilket shampoo använder du: olika,(:
Vilken parfym använder du: En som luktar godis!
Vad är du rädd för: mörker, spindlar och kryp
Gillar du att tvätta: haha nejtack
Gillar du Berg-och-Dalbana: Älskar!

SENASTE..
Film du hyrde:
det är faktiskt länge sen nu (A)
Film du köpte: twilight 
Låten du lyssnade på: Daughtry - Home
Låten du hade på hjärnan: Dandanaadan
Personen du ringde: tror det var amanda
Tv program du tittade på: no idea!
Personen du tänkte på: hemligt..

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
too many times
Gråtit över en flicka: oh ja
Ljugit för någon: tyvärr..
Varit i slagsmål: nej jag e snäll
Blivit arresterad: nope

ANTAL..
Gånger du varit kär:
  2
Gånger ditt hjärta brustit: 1
Hjärtan brustit på grund av dig: ett fåtal
Tjejer du kysst: haha bara pussar! (as många)
Gånger ditt namn varit med i tidningen: en gång när jag var nio
Ärr du har på kroppen: hm några stycken

SENASTE..
Bok du läste:
haha, kommer inte ihåg
Personen du fick mail av: Facebook
Personen du fick brev av: hm long tima ago
Personen du fick sms av: Linda
Gången hela din familj åt middag tillsammans: aldrig..
Saken du köpte: ny resväska!

Vad har du gjort idag:
varit hemma och degat
Var det kul: sådär
Hur tidigt stiger du upp: sent!
Gillar du att slåss: nej verkligen inte
Vad ska du göra idag: sova
Är du seriös: yes
Vad är du allergisk mot: inget!
Var har du ont: i huvet
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: nope
Favorit serie: desperate housewifes

Håkan Hellström eller The Ark: håkaaan
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: no clue
Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: helt okej
Är du glad nu: sådär
Var du glad igår: ahrå!
Känner du nån som jobbar på sjukhus: ja typ, amandas mamma
Vad dansar du till: musik.
Stockholm är: min stad!
Göteborg är: wannabee sthlm
Kan du sjunga: såklart jag kan, men är nog inte så bra x)
Mer värt än guld: familj och vänner
Spaghetti eller makaroner: makaroner!
Ett land jag helst vill besöka: bahamas, kina, thailand :)

Postat av Harun

Så jävla sick !! HAR DU EN PIERCING?! FAAN VAD COOLT!!!!

Datum: 2009-06-18 | Tid: 11:20:16
Postat av amanda ♥

Haha, scary! :O



Jag har så roligt att jag läste dina svar på saken ovanför.. Haha!



<3<3<3

Datum: 2009-06-18 | Tid: 13:15:37
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!