Grillning (från igår)

haha, igår så lyckades jag grilla två gånger efter varandra.
Men det var helt okej, först så grillade vi på min gård med jonas, ralf, amanda jag och linda och efter det så grillade vi marschmallows i hagaparken med vittras nior, vilket var helt okej. Roligt att träffa alla igen :)
Här är bilderna från grillningen på min gård:

Jonas med min väska

Jonas och ralf när dom kittlade mig (hatar att bli kittlad!!!)

Amandas brända marschmallow
 
Haha, linda och jag som skulle köra "gymnastik/cheerleading" och som ni ser så är jag väldigt professionell. Funderar faktiskt på att vara med i OS.

Nej mena allvarligt, spola fram lite för att skippa mitt dåliga försök till att vara vig

Bilder tagna från Amanda
Chiao




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!