Midsommarafton!

Gud, jag hade så jävla kul igår! Först så var jag, Helena, Amanda och Linda hemma hos mig och fixade oss. Sedan runt nio tiden så åkte vi till enskede. Där träffade vi Carla, Li, Jennifer, Rebecca, Nippe & Mongo-Jonte. Så drog vi till Erik och där var det typ redan 10 pers. Alla gick typ in och ut hela tiden. Sedan hände as många roliga grejer som jag inte kan skriva i bloggen.
Men vi drog typ runt ett-två. Så hamnade vi i Odeplan och köpte en toast från 7-eleven och tog bussen hem. Vi gick av vid hagaparken så vi fick en lång promenad hem, (alla sov hos mig).



Här är två "innan utgång" bilder... haha resten finns på facebook.

Hoppas alla hade en as rolig midsommarafton!

Postat av Tove S

så lyckad kväll :) <3

Datum: 2009-06-21 | Tid: 17:23:24
Blogg: http://tovesundhs.webblogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!