Six flags (day 4)

Tjatja, idag sa har jag varit pa six flags med slakten. Det var as roligt i borjan, vi akte en massa bergochdalbanor och en massa water-rides. Allt har flytit pa idag. Det enda som var ganska daligt var vadret, for varmt. Sa gissa vad jag gjorde? Jag gick runt utan smink. Det enda jag hade var mascara och solglasogon. Good for me

Anita (pappas kusin) & Trent (styvbrorsans kompis) akte dive devil. Jag fick nagra riktigt coola bilder som ni far se imorgon!

Har ar jag och pappa nar vi akte den i hostas


Postat av Amanda <3

Hah! Kan berätta senare, vår humor är lite udda :p Men delvis för att vi bor i solna :p Haha<3<3<3<3<3

Datum: 2009-06-28 | Tid: 20:11:50
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av ebba

jätte snygg blogg, sötnos ♥ spana gärna in min.. :)

KRAMIS

Datum: 2009-07-02 | Tid: 01:26:13
Blogg: http://easpling.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!