Inlägg 09 juni 09

Grattis Amanda Hedman på födelsedagen & Daniela (kusin) som tog studenten idag!
Till Amanda köpte jag en tröja & en glass-grej och till Daniela en choklad-fontän!

Idag så har jag varit i skolan, gjorde ett spanska-test och städade. På eftermiddagen så var jag med skolan på skytteholm och kollade på när lärarna spelade fotboll mot niorna. Jag stannade inte kvar tills slutet så jag har faktiskt ingen aning vem som vann men antar att det var lärarna. Haha, men sen efter det så gick jag hem till amanda, där jag och linda gjorde ett roligt videoklipp som ni får se någon gång i framtiden, haha.
Men jag har haft en rolig dag iallafall! Kvällen slutade med att vi var ute i solna och sprang runt (uttråkade som vi var) haha, vi sprang förbi lekparken en snabbis, amanda gick in en pool, vi hittade en kundvagn som jag blev skjutsad i osv.

Btw kolla vad paulina gjorde till amanda! tryck här
(inlägget som skulle läggas in iförrgår, men blev inte det)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!