17/3-09

Hejhej, förlåt för superdålig uppdatering menmen, här kommer ett iallafall.
Idag har jag varit i skolan, haft föreläsning och idrott, vi gymmade på idrotten vilket var gryymt jobbigt men ändå roligt. Efter idrotten mötte jag upp Amanda och Linda i solna centrum och gick runt och fönstershoppade och åt på mcdonken (såg även dollyblond).
Efter det så drog vi vidare till Kista C och fönstershoppade lite där också (riktigt viktigt att fönstershoppa innan sin födelsedag så man vet vad man ska köpa). Efter det så var det muf kampanj där, vi hade inte tänkt att gå på den men gjorde det ändå eftersom vi mötte upp Benjamin som hade allt material. Så jag och Amanda gick runt och delade ut lappar och försökte värva lite personer, sedan åkte jag hem och upptäckte att jag glömt nycklarna i amandas påse så jag kunde inte komma in (hehe) men pappa kom hem efter ca en kvart så då fick jag äntligen komma hem. Nu kollar jag på "Den rätte för Rosing" och sen blir det DH (desperate housewifes).


Puss!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!