Leting my problems fly over me, keeping my head up high.

Varför är inte jag ledsen just nu? Borde inte jag ha gråtit över femtusen gånger om mina föräldrars skilsmässa? Jag har bara gråtit två gång efter att jag och mina föräldrar satt i soffan och dom berättade. Jag antar att jag inte orkar deppa över något som man vill ska gå så bra som möjligt. Jag tror att jag är den personen som är stark och kan hantera saker och gå vidare. Men ibland kan jag ha dåliga dagar när man inte är så stark och bryter ihop. Hade en sån igår natt, inte nice, hatar dåliga dagar.


Postat av Pappa Bo

Hej Stephanie,

Trakigt att hora om skilsmassan. Jag vill ge dig en stor kram!

Ar hemma i helgen o ringer da.

Puss o kram

grater lite just nu.

Pappa

Datum: 2009-04-01 | Tid: 08:19:43
Postat av vesna

va tråkigt :( vet hur det är..

Datum: 2009-04-01 | Tid: 21:29:39
Blogg: http://vesna.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!