1 maj firandet

Dagen började perfekt. Det var så härligt, var ute och glassade i solen. Tog en massa bilder och skrattade och hade det kul. Senare började tåget, stog och visslade och var glada. Sen hände det en sak som jag inte får berätta i bloggen. Jag säger bara att jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Gråt, jagade, media, kaos, polisen, chocktillstånd.

Mer kommer jag inte säga, men dom som känner mig väl kommer nog få veta vad som hände osv. Känns fortfarande som om det aldrig har hänt.

Menmen, imorgon är det chill och middag mot kvällen vilket jag ser fram emot!
Nu ska jag glädja mig med Snapple som jag och mamma köpte hem.


Här är "lite" bilder (tryck på dom så blir de större):





Postat av Anonym

Jag förstår mig inte heller på detta, det är riktigt sjukt!



Men de mesta gick bra :)

kram

Datum: 2009-05-01 | Tid: 18:49:32
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!