Skönhetsoperationer

Vad tycker ni om det? Jag tycker att det är helt okej att operera mig om man mår väldigt dåligt över den delen. T ex om man har världens kråk näsa så tycker jag att man har all rätt att få fixa till den om man nu verkligen mår dåligt över det. Men en sak tycker jag är väldigt konstigt. Personer som verkligen överdriver, försöker bli någonting dom igentligen inte är. Som den här bilden jag hittade på en tjejs blogg. Det är en före och efter bild (före= bilden neråt efter= bilden ovanför).
Tycker bara att det här ser fult ut!


Postat av amanda hedman

HAHAHHAHHAHA, den första blondinen ser ju ut som Kissie!! xP

Datum: 2009-05-12 | Tid: 18:12:47
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av amanda

Haha, yesyes! Men de ligger på västerlånggatan, men kolla upp det. Men gör fan inte så att vi hamnar i Norrtällje.. HAHAH, remember?



pöss

Datum: 2009-05-12 | Tid: 19:51:44
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Anonym

haha, fett fula de blev :P

Datum: 2009-05-13 | Tid: 22:21:43



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!