Another page about my day

Gud vilken underbar dag det har varit! Idag har jag;
- varit positiv & på glatt humör.
- Flummat & haft kul med amanda.
- Fått reda på att min styvmamma inte har cancer!
- Fått reda på att jag får min touchscreen mobil imorgon! ÄNTLIGEN
- Köpt en underbart snygg tjocktröja från american apparel.
- Gått på onsdagsfikan.
- Taggat upp mig inför lördagen
- Njutit mycket av en thai-massage jag fick under en grymt tråkig föreläsning (tack torsak)



Nu ska jag bara försöka bestämma mig vad jag ska ha på mig på lördag.. Chiao!

Postat av Maria

Hej Stephanie. Ville bara tacka dig för berömmet av min konst... kul att du gillar det.

Åh, Snapple...love that!



Ha nu en bra helg.



/Maria

Datum: 2009-05-08 | Tid: 00:09:54
Blogg: http://marai.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!