3 maj 09

Hejhej, jag vet att jag inte uppdaterat så mycket men har varit väldigt upptagen med annat. Muf middagen gick bra, vi hade det trevligt som vanligt och festade verkligen som mufarna gör dvs mycket sång och bankande i borden. Vårat bordsskick är ju super?
Efter det så åkte jag, tina, amanda och helena till solna och mötte upp lite solnabo och hade det jävligt kul. Mötte på lite fullt folk och hade det trevligt utanför statoil.. haha.. Fick sedan skjuts hem och ni anar inte hur skönt det var att lägga mig i sängen!
Menmen, idag har jag varit i solna centrum och köpt det här;

Och nu ska jag och familjen sitta och kolla på twilight och äta middag!


Bild från igår;

Postat av Anonym

DU SA INTE ATT DU KÖPTE TWILIGHT!!!!!!!!!!!! :O



GAAAAAAAAH!!!!



<3333333

Datum: 2009-05-03 | Tid: 21:05:49
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!