Blir så irriterad

På folk som dömer mig på internet, oavsett hur många gånger ni kallar mig för fjortis, åsna, eller något annat så kommer jag aldrig att göra det tillbaka mot er. Så oavsett hur länge ni försöker få mig skit arg tillbaka så förvänta er inget "bråk" från mig. För det ända ni vill ha från mig är en anledning för er att hugga till ännu mer mot mig och jag kommer aldrig att ge er den anledningen. Tänk logiskt, om du har något vettigt att säga så säg det men om du inte riktigt har en punkt att komma med än ett ynkligt försök att trycka ner mig så ge bara upp.

Postat av Julia Viola

Bra sagt gumman.

Datum: 2009-11-13 | Tid: 20:06:40
Blogg: http://jvcl.devote.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!