FREDAG!

Igår (fredag) så hade jag idrott hela dagen och efter idrotten så åkte jag in till stan och mötte pappa inne i stan! Han bor i Kalifornien så det är inte så ofta han är i Sverige så det var as kul att få träffa honom. Vi gick först runt och shoppade och sen kom Amanda bebis och så gick vi och åt på TGIF. Det tog ett tag innan vi fick ett bord så vi var bara i baren och pratade om usa-resan. Det kändes jäävligt konstigt att ha amanda och pappa i samma rum men det gick as braa :) Maten var god och amanda åt revbenspjäll för första gången! wiho. Efter det så åkte jag och A till solna igen och mötte lite solna pojkar.
& Det här köpte jag och pappa!

Postat av em

Sv; Tack så mkt :)



Gud, vilken underbart snygg klocka, vart kommer den ifrån o vad ligger priset på? :)

Datum: 2009-11-28 | Tid: 22:13:21
Blogg: http://rockntrash.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!