Så, nu är det bara att få in allt i huvet.


Snälla mamma skrev ut manualen/erna på ungefär 120 sidor på jobbet. Just nu siktar jag på att få så mycket som jag vill göra av med mitt liv uppfyllt. Man lever bara ett liv så om man vill någonstans, ta dig dit. Allt är möjligt och det är något som mina föräldrar har lärt mig. Okej nu börjar det här inlägget handla om livet och sånt så tillbaka till körkortet. Nej men jag ska iallafall börja plugga på nu med det, så även om jag inte tar mitt körkort nästa år så blir det väll näst nästa år. Men då kommer jag iallafall redan kunna allt. Aleks har ju tagit med mig ut på driving lessons så jag är på god väg! haha :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!