Thriller - solnahallen

Hey! Idag så har jag varit i skolan och hela eftermiddagen så har jag och Helia, lärt två seniorgrupper Thriller dansen i solnahallen. Det var verkligen as kul och har äntligen fått min träningsverk.. Det var kul när dom andra skolorna kollade på oss.. inte.. haha nej men nu vet jag iallafall hur det kommer se ut på fredagen när vi ska hålla tre pass till.. alltså fem pass per vecka - vilket blir femton pass på tre veckor. Hej-jag-tycker-att-jag-förtjänar-mitt-mvg! Jag och H har verkligen krigat med allt det här, all planering, all tid vi har lagt ner osv. Men vi får iallafall se hur grupperna klarar av streetdance, vals och allt det där som vi ska dansa. Hoppas dom klarar det..

Postat av kimia

du och Heliga var skit duktiga och det var jätte kul

ni borde vara id lärare istället för tommas XD.

Datum: 2009-11-14 | Tid: 21:45:09
Blogg: http://kimikiwi.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!