Allt för min syster

AJUSTE! Glömde tipsa om världens bästa film någonsin. Seriöst den är såå grym! Jag och mamma såg den häromdan och jag grät ungefär fem gånger. Så rörande.. Nästan lika bra som twilight! Eller bättre..? Till och med killarna i biosalongen började gråta. Det var nog första och sista gången jag kommer se 8-10 stycken tonårskillar gråta samtidigt. Men iallafall så måste ni se den. Här är en liten sammanfattning:
Det sentimentala dramat Allt för min syster med Cameron Diaz handlar om en familj som kämpar för att hålla ett av barnen vid liv. Sextonåriga Kate har nämligen leukemi, något man upptäckte vid två års ålder. Hemligheten bakom att hon kunnat överleva är att hennes yngre syster Anna varit en perfekt donator åt henne. När Anna är tretton år fattar hon ett beslut som försätter familjen i en akut kris. Hon vill inte längre donera. Men i filmen så får man även se när Kate blir kär och man får reda på mer och mer i filmen.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!