Jag valde inte det här.. / Skrivet från hjärtat

Så varför tar du ut varje små problem över mig? Jag vet att det inte är för att du har ont. Jag vet att du inte är nöjd över hur saker och ting är just nu men seriöst jag har inte gjort någonting i det här.. Jag valde inte att vi skulle gå den här vägen, jag fick inte välja någonting. Jag har inte fått välja någonting i nästan hela mitt liv. Men du är inte glad nu. Du trodde att allt skulle vara grönare på andra sidan men nu inser du att du inte kan klara det här på egen hand.. Jag har försökt att göra så mycket jag kan, trösta dig, säga att jag inte bryr mig, men sanningen är att jag bryr mig. Jag bryr mig om dig, jag bryr mig om mitt liv. Jag vill känna att jag gör en skillnad, att jag behövs. Jag har alltid tagit dagarna som dom kommer, inte riktigt tänkt på vad som kommer härnäst. Jag tror att jag inte tänkt på det för att jag känner att jag ändå inte kan kontrollera och bestämma framtiden. Visst så har jag drömmar, men det är ju 5-7 år tills dess..

Emo inlägg - jag vet.. Men behövde skriva av mig..

Postat av Amanda ♥

Gumman, du vet att du kan prata med mig om allt. Jag tror jag vet vem du pratar om redan men jag vet att du kommer klara detta för du är stark som person! I love you!

Datum: 2009-10-20 | Tid: 20:24:34
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!