11 sep 09



Jaa! äntligen så är det tillräckligt bra väder så att man kan använda mössa. Jag älskar att ha mössor på mig och mitt nästa möss-köp kommer bli en svart hängig från H&M. Eftersom jag bara har vita hemma nu. Men iallafall, kolla hur god min varm-choklad ser ut? muums* först så gjorde jag en vanlig varm choklad. Hade sedan på grädde och toppade den med lite oboy pulver, chokladsås och små krossade chokladbitar. Onyttigt? Ja, kanske det men vem bryr sig det är fan helg nu ;)


Postat av Stephanie

Hej Stephanie.



Jag foljer med din blogg. I love it! Picture of us. Nice.



Pappa

Datum: 2009-09-15 | Tid: 06:48:22
Blogg: http://stephanieharvey.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!