And i keep watching! (VMA)

VMA galan är fan grym! Jag försöker hålla mina ögon öppna och tack gode gud så är jag ledig från skolan imorgon. Skulle fan dö om jag hade det. Och till ni som inte såg. Det mest chockerande som har hänt hittils är att när dom skulle namnge vinnaren till någon kategori (kommer inte ihåg vilken) så vann Taylor Swift för You Belong With me, vilket är en jättebra låt btw. Så hon gick upp på scenen och var jättechockad och superglad, så kom Kanye West upp från ingenstans och skrek ut; she should not have won this award! Beyonce is the best, lalala" och sen så lämnade han henne på scenen och hon stog där som ett frågetecken! Och som amanda sa; fyfan va respektlös WTF! Sen i början så var det väldigt coolt när Janet jackson uppträdde för att hylla Michael Jackson. Alla uppträdanden har varit grymma. Så nu ska jag fortsätta kolla lite.. later





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!