Busy, busy.. någon som vill ge mig lov?

Shit vad många grejer jag har på gång den här veckan. Kommer aldrig få vila haha! :/

Torsdag(imorgon): Spanska (glosor ska vara klara), Svenska (uppdraget ska vara klart), möta upp Nigel och gitarristen, köpa gitarr, äta något snabbt, gå på dansträning med Tina, träna efter danspasset, duscha och plugga.

Fredag: Elevrådsmöte, idrott och ea, sola, åka in till stan (eller solna c) för att köpa f-present till Elize, möta upp amanda, hyra film och köpa godis, ha mysskväll

Lördag: Gå på utbildning (muf), muffika, mufmiddag och troligen kampanj, försöka hinna med att plugga lite också..

Söndag: Gå på Pablo Fransiscos show på China teatern med elize (elize fyller år!) & Födelsedagsmiddag (Plugga om jag hinner)

Måndag: Ha gjort klart ENG uppdraget och ha SO, efter skolan så ska jag vara barnvakt åt Mael hela kvällen, vara klar med idrottsprojektet..





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!