Min stressiga dag..

Tjatja, jag vet att jag inte har uppdaterat på hela dagen men som sagt så har jag haft ganska mycket för mig.. På förmiddagen så hade jag spanska, på rasten och eftermiddagen så hade vi förberedning inför en grönare värld och projektuppstart. Runt fyra tiden så skulle jag och Alice (och en del andra) ha ansvaret för cafét. Och det var så stressigt! Nog det jobbigaste jag har gjort på länge.. Men det var ändå kul när det började lugna ner sig lite, det var så mycket folk! Och mina amerikanska choklad muffins gick såklart åt ;) Efter att vi hade städat undan så kom Tina och påminde mig om dansen, haha. Så vi tog 70 mot odenplan och väl på bussen så hittar jag inte mitt busskort! Första gången jag tappat bort något på flera år. Så för att inte missa dansen så åkte vi ändå och när vi kom dit så skulle vi vara i sal 3. Vilket är ett litet dansrum utan fönster. Och vi skulle dansa i en timma och 45 minuter. Det var sååå jobbigt! Men ändå kul! efter dansen så åkte jag hem, nu har jag ätit två mackor och ska snart duscha. Imorgon är det fredag och jag ser mycket fram emot helgen. Även fast jag inte har något planerat än, men det händer alltid något. Men nu ska jag duscha, hadebra!


Väldigt schnygga bilder
tagna från Alice blogg




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!