Bjuder på tre bilder från idag

Söndag. -Började med konfirmation på kyrkan i Bergshamra. Det var riktigt kul, Jag och Mathilda kunde verkligen inte hålla oss för skratt så satt typ och halvtgrätt,halvtskrattade,halvtpissade på mig för att det var så kul haha. Har fått in lite bilder hittils men mer kommer strömma in sen. Jag ser så lycklig ut här!!

haha tvekade på att lägga upp den men var bara tvungen haha kolla på mig!! så sjukt glad

Min kusin & jag!

Mathilda - en drogad jag & Stephanie bakom mig (en annan steffi haha)


Postat av daniela

fyfan vilken bild på mig, seriöst!! haha, jagser ut som en gammal gammal tant. sad...

Datum: 2010-04-19 | Tid: 13:33:25
Postat av sandra

de var jättefina bilder på dig! hur får du så himla fin hy, och hår?!

Datum: 2010-04-22 | Tid: 19:06:50



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!