SAKNAR! Tehachapi California - My paradise

Mitt andra hem, saknar pappa, ligga vid poolen med tjejerna och prata med de snygga poolvakterna, movie in the park nights, skejt med alex, syskonbråk med lillpojken, gå upp tidigt för att rida, spela tennis på kvällarna och bara träffa galet härliga människor. Sommar 10 närmar sig och FYFAN vad jag längtar!





Haha och jag ursäktar min dåliga engelska, tror att det var i början av resan. När man inte riktigt är van med engelskan haha.
 I filmen ser ni Alex som körde och paul i baksätet. INGEN visste att vi skulle åka dit, de hade sagt till sina föräldrar att de skulle campa uppe i bergen medans jag sa att jag skulle sova hos en tjejkompis Markie (eller morgan) kommer inte ihåg. Men vi drog iallafall dit över natten och hade sjukt kul. Sov såklart i bilen, på en parkeringsplats, MITT i lasvegas. Vaknade tidigt och körde hem igen haha.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!