Svar på tal (irriterad)



Hej! vet att jag inte har uppdaterat på ett tag men känner att jag behöver få säga lite saker här.

För det första, Steffi (inte jag, utan bruden som var med gaybloggen förut) så sa JAG två meningar till dig på den där festen i Rissne. Och ja, jag berättar att vi var i Rissne för sånt vågar inte du ta upp i din blogg. Att eran kompis var där och fottade sönder oss gjorde inte situationen bättre eftersom vi inte ville hamna i din blogg eller på någon ful facebook bild. Och hur fan kan du snacka om våra morsor när du inte känner oss?
På festen satt du där som en dryg liten brud men för att få lite liv på den sega stämningen (som du bidrog väldigt mycket till) så ville jag vara SOCIAL, är det fel? Men varför skulle man vilja snacka med någon som sitter där och viskar och pekar på Amanda? Vad fan har hon gjort dig? Vi BRYR oss inte om dig! Vi vill inte ha något med dig och din pojkvän att göra! Så please, ta bort den där jävla bilden för vi vill inte vara med där. TACK OCH HEJ

Du är inte bättre än alla andra bara för att du har hängt med storbloggarna, försök att behålla den lilla värdighet du kanske har kvar någonstans där inne istället för att hänga ut folk du inte känner. Tips till framtiden they say.

Ursäkta för mitt språk men jag tål bara inte människor som kan hålla sina åsikter om främlingar för sig själv. Hade ingenting emot henne men när man gör sånt så kan jag inte göra något annat än att ändra mina åsikter om henne. PEACE


Postat av Malin W.

Kompisen som "fotade sönder" er råkar vara jag. Två bilder tog jag! På tal om att "fota sönder", hahaha.

Datum: 2010-04-15 | Tid: 18:51:41
Blogg: http://malinwesten.blogg.se/
Postat av Malin W.

Sv: Japp, två stycken..

Datum: 2010-04-15 | Tid: 19:16:27
Blogg: http://malinwesten.blogg.se/
Postat av Malin W.

Sv: Man gör mycket utan att tänka! Det är din och Steffies konflikt, vill inte lägga mig i den. :)

Datum: 2010-04-15 | Tid: 20:05:34
Blogg: http://malinwesten.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!