Första skoldagen

Hello lovers. Idag hade jag min första skoldag på gymnasiet. Min klass verkar vara asskön. Även fast vi är 32 stycken tjejer (!) i klassen. Om ni har missat de så har jag börjat på stylistlinjen i Realgymnasiet Liljeholmen. Är supertaggad och vill bara ha mitt schema nu. Även fast schemat kommer vara ganska annorlunda nu de första veckorna. Vårat klassrum är också inte helt klart än. Eftersom beställningarna på möbler och varor inte kommit än. Men de berättade att de hade beställt mer skönhetsprodukter, nagelbord, och allt man behöver till en salong. Vi kommer även få våra egna små väskor med sminkborstar, hårborstar och allt sånt så att vi har vårat egna lilla kit med oss. Förstår ni hur taggad jag är nu? Im in heaven, oh i mean school.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!