Norrköping!

Ååh jag skrev ett långt inlägg om hur jag hade det i Norrköping. Men allt försvann och jag orkar tyvärr inte skriva om allt. Men för att förkorta: Kom dit och lämnade väskorna i sovstugan, träffade nya asschyssta människor! Lyssnade på talare hela dagen, det var grymma dj's där, god lunch & middag, fest på kvällen & grillning på slutet. Mitt i natten så började en av killarna som sov i vårat rum prata på finska i sömnen. Så sjukt jävla roligt haha!
Här kommer ett videoklipp från när jag lekte med helium



Och ett videoklipp från André haha!


Postat av Johanna

Sv: haha nejdå mig kan du fråga vad som helst!

Jag har funderat på att börja på Real, men om det blir det så blir det inte fören nästa år, då jag måste gå ut 9an först :) linje har jag inte bestämt än :)

hurså? :)

Datum: 2010-08-09 | Tid: 11:04:15
Blogg: http://johannaengstrands.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!