18FEB10

Har varit i skolan idag och haft teknik. Det var kul & det gick jättesnabbt för mig och Helia! Vi skulle göra ett vattenreningsverk i vanlig vattenflaska. På eftermiddagen så hade vi filmstund som man hade i typ dagis haha! vi såg "paying forward" och även fast den är jättebra så gick jag hem tidigare. Skönt! Nu ska jag bara ta ut fingret ur röven & börja plugga.. Like for real.. Får inte ge upp nu i nian!

Och känner mig btw riktigt riktigt sur. Vill slå ett hål i väggen, vill kasta datorn ut från balkongen, vill bort, nununu. Bort från snön, bort från alla töntiga människor, vill ha pengar, vill shoppa, vill till sol och härliga människor. Ge mig nu. Annars spricker jag.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!