Back from the jensen/dinner/movie!

Hmm, okej nu är jag hemma från öppethus/middag/bion. Hade grymt kul med amanda, förutom på bion för den var verkligen jättedålig. Så ett tips kolla aldrig på "farsan" verkligen jättelångsam, tråkig och typ en "aha, nudå?" känsla. Kolla aldrig på den, aldrig. Haha nej men snart ska jag gå och lägga mig för imorgon så är det nationellaproven i svenska. Och ja -jag är supertrött- och ja, att lägga mig tidigast klockan tolv är tidigt för mig.. tyvärr.

Min nya hassle poster och nv sovtröja haha. Stephanie loves free stuff
Btw så orkade jag verkligen inte visa mig på den här bilden, såg typ skitsur ut
och är för trött för att ta en till! Så ni får ta och nöja er med den ;)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!