Jag lever!

Och jag behöver bara säga, shit vilken rolig helg jag har haft. Har träffat personer som jag inte sett på väldigt länge och vi har gjort ja lite olika saker.. Som:

Fredag: Skulle ut med Elize och några mer men blev ändrade planer pågrund av magont och allmän lathet. Med tanke på att jag skulle upp åtta dagen efter så var man ju inte så sugen heller. Så vad hände? jo jag träffade en gammal killkompis och hans kompisar på ett ställe i bergshamra, vi hamnade på en ungdomsgård vilket inte var så uppskattat så vi drog hem till amanda, sen gick jag hem!

I väntan på pojkarna blev amanda kär i den här bruden..

Sen gick det hett till.... men de bilderna ska vi inte visa ;)

Lördag: Vaknade riktigt tidigt och gick till kyrkan (jag håller på att konfirmera mig nu) och där så gjorde vi lite allt möjligt. Åkte hem, skulle på lokalfest men orkade inte för det låg för långt bort. Bestämde mig för att vara med Helena och hennes två killkompisar så vi kollade på film, blev Baksmällan... igen.. och amanda var även med. Efter det så pratade vi med Elize som vi hade planerat att vara med och följde med dom till en fest i sundbyberg. Vi kom dit och vi hade såå roligt. Det var inte galet utan mest killkväll med biljard och öl. Killarna berättade sjuka historier om deras peace&love tid, deras nya kompis blev avsugen av en kalv. Om man nu ska ta det kortfattat haha!

Och nu idag så har jag bara varit i kyrkan, chillat hemma och ska nu plugga & städa. Imorgon skola... suck





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!