Nu är jag hemma!

Från "fikan" med tina och amanda. Eller det blev ingen fika. Det blev burger king istället, hur glamouröst är inte det? haha. Vi var för lata för att gå från odenplan till café 60 så vi tog det närmsta och bästa. Har kommit på varför det alltid är fullpackat med killar där inne. För att IO = Inferno Online ligger jättenära (the nerds of the nerds place, men det kan vara roligt där beroende på vem man är med) haha! Men iallafall så hade vi det skitkul ändå och slutade med att vi chillade hemma hos amanda. Så idag har jag gjort absolut ingenting än att chilla och träffat vänner. (Såg dessutom Tinas nya lägenhet, grymt snygg! och man kan se min gamla lägenhet från deras balkong.. haha) Men nu ska jag nog bara sminka av mig och sova. Är såå trött mina ögon håller på att dö. Puss

Haha typ alla bilder på oss blev suddiga så den här fick duga :)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!