Stephanie dissar och hissar ♥


Snön/Slasket/Kylan - Jag tror att jag aldrig har varit med om en vinter med såhär mycket snö. Det känns riktigt jobbigt! Man kan inte ens gå normalt ute för att snön glider bort fötterna haha! Nej usch på snön. Vad säger vi, ska vi gå ut och hälla varmt vatten på snön så det kan gå bort? Låter super.
De som inte kan ha kul utan alkohol - Tycker det är så onödigt och personligen så tycker jag att det visar  hur en person är. Om man är rolig med och utan alk så är det ett stort +
Skolan & Plugg - Alltså jag orkar inte! Jag går i nian nu och jag har så mycket press på mig. Jag försöker se allt från den positiva sidan men ibland så håller det inte. Jag vet att allt kommer gå bra och som jag vill men så jobbigt ändå för jag vill ha sommarlov nununu!


Switchfoot - Bästa bandet någonsin! Delad förstaplats med All time low på min spotifylista. Ni som inte har hört dom måste bara lyssna. Deras skivor New way to be human & Learning To Breathe är mina favoriter. Deras musik är sån som man bara drömmer sig bort till.
Mina resor - Först så trodde jag att jag bara skulle till usa i år. Som jag gör varje år, men mamma kom och överraskade mig med en resa till Mallorca som sker i slutet av april. Sen så säger min gamla styvpappa Nigel att han och jag ska till London! Men jag vill såklart inte åka dit om jag inte har pengar till shopping. Om man inte shoppar när man är i london är man ju sjuk i huvudet.
Mtv.com & Spotify - Det är typ de enda jag gör när jag är inne på datorn! Jag drogar sönder mtv's serier speciellt real world dc & the buried life. Och utan spotify så vet jag inte vad jag skulle göra. Älskar det!


Postat av sandra

Hej, är det okej om jag ''snor'' dina HISS och DISS ikoner. Dom va sjukt snygga. Alltså typ lånar dom i ett inlägg där jag själv hissar och dissar :) Fin blogg btw

Datum: 2010-02-17 | Tid: 17:09:19
Blogg: http://potatismos.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!