16FEB10

Wooh, hemma från dansen och är riktigt riktigt trött. Har nästan lust att bara somna här och nu men har en del som behöver bli klara först. Förresten så var dansträningen grym idag! Vi fick en ny koreografi vilket jag och tina dog för och den behövde vi verkligen. Vi har fått så jävla sköna danser nu på sistonde. Och Jonas är nog den roligaste dans lärare jag har haft. Han vill att vi ska utveckla oss så han säger hela tiden "Det ääär lätt, det är bara att du inte kan det än" haha.

Osminkad och glad i min nya tjocktröja! Sweet.

Update: Ajuste, jag och klassen åkte till Riksdagen idag och det var riktigt kul. I början så fick vi dela in oss i olika partier, utse ordförande & talesman, debattera, osvosv. Så det var riktigt kul! Bara att vakterna verkade lite stela av sig. Fast det kanske var för att jag gick runt och presenterade mig som Sveriges nästa statsminister och sa att jag skulle ha fester i den stora salen varje kväll.. Jag trodde vakter gillade sånt?





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!