BREAKING NEWS!


Det här är helt sjukt.. JAG och AMANDA har tröttnat på bloggar, då är det något som har gått fel alltså. Men vi försöker skylla det på äckliga vintern. Alla blir ju helt deppiga på vintern. Men iallafall. Eftersom alla storbloggare har blivit skitdåliga så är det nog dags för oss "too step it up a notch". Därför ska jag fira det med flera videoinlägg.

Men iallafall, nu sitter jag hemma och gör absolutingenting så ska snart få upp rumpan ur sängen och fixa mig. För jag ska på bio ikväll! Ska se på 2012 :) hoppas den är bra.


Postat av Robin

Haha håller faktiskt med, finns inte så mkt o göra vid datorn :/

Datum: 2010-01-17 | Tid: 00:34:49
Blogg: http://dearmylife.blogg.se/
Postat av lollo

Vart har du köpt ditt handsmycke? :)

Datum: 2010-01-17 | Tid: 11:43:21



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!