Frida Fahrmans modevisning!

Har jag varit på idag, den var på östermalms tunnelbana och det var jättekul. Jag såg dessutom Andreasstil i verkligheten vilket var ett plus på kvällen, har följt hans blogg ett tag nu och har bestämt att den jag ska gifta mig med i framtiden måste ha lika bra stil som honom, haha! Älskar hans garderob. Men förutom det så blev bara inte alla bloggare intervjuade utan även lilla jag. Haha! Det var verkligen jättepinsamt och känner av att jag inte är van framför kameran. Gjorde ett par tabbar så jag får be till gud om att inte min intervju kommer upp på te x Fridas eller Andreas blogg.. Vill inte skämma ut mig inför flera tusen svenskar! Men det går nog bra ändå, om den kommer upp och om min intervju blev as konstig så är min ursäkt att jag bara är femton år och det var min allra första intervju. Så det löööser sig :) Tycker att det blev en lyckad kväll iallafall, fikade efter det med amanda och isabella och köpte även en t-shirt på carlings.

När jag pratade om vad som kommer bli inne till våren, favorit modebloggar & om att åka kommunalt.

Haha, jag ser ju helt sjuk ut.. Men jag och Frida Fahrman iallafall!


Postat av amanda ♥

OH OH OH, bilden är tagen av MOI<3<3<3

Datum: 2010-01-22 | Tid: 23:55:07
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!