20110 - io och rockstar energidricka


Gud vad trött jag är, älskling kom till mig imorse så vi chillade bara i några timmar. Sen tvingade han med mig till inferno online (ett internetcafé inne i stan) och jag var ju inte precis så taggad om man säger så, jag föreställde mig ett stort rum fullt med tjockisar som raggade på 50 åriga brudar genom world of warcraft. Men, det var verkligen inte så farligt som jag trodde. Liksom, dom hade ju Rockstar där?! Så jävla gott och har inte druckit det på flera månader (rockstar är en energidricka som jag dricker typ 24 i usa) Men iallafall, det var faktiskt ganska kul, vi satt där i två timmar och jag var faktiskt ganska bra för att vara nybörjare, haha. Efter det så åkte jag hem och ända sen dess så har jag bara tagit det lugnt.
Imorgon kommer dock vara en fullpackad dag, ska lämna böcker, hämta saker från amanda, packa till ålandsresan, köpa tofflor (haha mamma tvingar mig..) och ja - lite annat.

Men nu ska jag kolla på Kendra Wilkinsons "nya" och egna reality program. PUSS

Amanda jag vet att du är nyfiken ;) man kan kolla på första säsongen HÄR 


Postat av amanda ♥

WIHOOOOO! :D <3

Datum: 2010-01-03 | Tid: 11:18:39
Blogg: http://amandahedmans.blogg.se/
Postat av Anonym

du var sämst

Datum: 2010-01-03 | Tid: 13:35:49
Postat av Stephanie

nej haha käften olle/calle ;) okej jag kanske var dålig gämfört med er men bra för N

Datum: 2010-01-03 | Tid: 19:06:37



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej p bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihÂg mig?
Tack fˆr din kommentar!